sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Incotro II

De cand ma stiu  am facut cate putin din toate, nu ca m-ar fi pus cineva (ca daca m-ar fi pus, de-al naibi nu faceam), ci ca asa mi-o venit. Incep cu muncile, cum ar fi sapat, cosit, salahor, vanzator,  chelner, barman, crupier, agent de vanzari, agent de testare a pietei, om de fabrica luminari, martisoare, dulgher, sofer, electrician, depanator de computere, topograf, proiectant de drumuri si constructii civile si naiba mai stie ce, ca sigur am uitat vreo cateva. Apoi, ca sporturi, am facut atletism, tenis de masa, judo, baschet, scrima si biliard - carmabol (daca se poate pune ca sport). M-am ocupat de animale, am crescut si am dresat caini, am avut pesti de acvariu (la modul ca-i inmulteam si aprovizionam magazinele de profil), hamsteri, broaste testoase, porumbei (da' la modul serios, cu pedigree, zboruri si tot tacamul), pisici, nutrii, iepuri si, daca se pune ca m-am ingrijit si io de caii lui bunicu-mio, ar intra si caii aici.
Dintre toate muncile si pasiunile pe care le-am avut, zic ca m-am priceput bine la toate, rar spre foarte rar m-o framantat  faptul ca nu m-am concentrat mai mult e una dintre ele, asa incat sa ajung sa spun ca rup, zbarnai si-s cel mai bun in treaba aia. Poate ca, dintre toate treburile astea m-am priceput cel mai bine la partea de inginer de drumuri, poate  pentru ca m-o pasionat cel mai mult, da' nu stiu cum se face ca nu m-o framantat niciodata sa fiu cel mai bun sau printre cei mai buni dintr-un domeniu. Atat timp cat stiam ca-mi fac treaba bine (iar  prin bine inteleg ca-s indeplinite niste exigente  cu care - din  pacate - multi dintre colegii de munca sau de breasla nu-s obisnuiti) nu am avut niciodata mari framantari. Binele asta mi-o asigurat, in mare parte, cam ce-mi propusesem pentru mine dar, sunt in pozitia in care ar trebui sa ma gandesc daca pe viitor va fi nevoie sa asigur celor de langa mine mai mult decat le pot oferi acum.
Asta ar insemna sa ma apuc si sa invat o gramada de lucruri de la zeoro si sa las in spate tot ce-am deprins pana acum. Sincer sa fiu, abar n-am cum ii mai bine, sa ai la baza cat mai multe cunostinte si deprinderi sau sa fii tătuţul lor intr-un domeniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu