duminică, 18 noiembrie 2012

In care sunt hater VII episodul cu ASTRA asigurari

Io  am ignorat mereu  partea cu "masina si femeia mu se imprumuta niciodata", asa ca le-am imprumutat mereu, fara nici o tresarire. Masinile.
Cam cu o luna si jumatate in urma,  i-am imprumutat unui prieten autoutilitara (fiat Doblo) sa-si care ceva  lemne prin sat. Toate bune si frumoase pana o intrat  o blonda in dansul (blonda si la propriu si la figurat), in sesnsul ca, masineta domnitei blonde fiind rosie, o cautat sa  obtina un rozaliu cu albul din dotarea autoutilitarei din posesia subsemnatului, rezultatul fiind  concretizat in cioburi, zgarieturi si alte mici nimicuri de-ti mai coloreaza veata.  Prietenul meu, mai bland de soi, i-o luat asigurarea blondei si o  intocmit ceva document de intelegere amiabila, i-o urat frumos si duios de bine si o purces  la oblojirea zgarieturilor si inlocuirea cioburilor  lu'  Doblo.
Toata treaba l-o costat cam 500  de lei, iarasi toate bune si frumoase (mai ales ca dosarul de daune de la ASTRA asigurari o picat cam tot pe suma aia), Doblo  biet o ajuns de l-am vandut, o ramas numai amintirile si dosarul de daune in urma caruia prietenul trebuia sa-si recupereze techinii. Trec doo sapatamni -cat era termenul de plata - cucu bani in cont,  mai trec inca doo, tot asa. Dupa ce o trecut o luna si jumatate, vine asta micu (de peste 2 metri si cam 120 de kg in viu, cu o cautatura de genul capcaun suparat si fioros "pumnii mei minte nu are, manca-ti-as") la mine si-mi  propune sa le tragem o vizita celor de la Astra, sa vedem ce moasa-sa ii cu dosarul de daune. Zis si facut, ne teleportam noi la sediul  de la asigurari, gasim omul responsabil  de dosarul nostru si-i cerem explicatii. Urmare celor de mai sus, ne sopteste asiguratorul (duios - cum altfel) ca termenul de plata ii depasit de mult, ca nu-l agita chestiunea si ca daca nu ne convine sa-i dam in judecata, h3 h3! Ma uit io la pretenasul meu cel fioros, cum am mai spus, 200 + x cm si  cam120 kg, ma uit la mine, 180 si 95 de kg, dupa care  incerc sa evaluez carcasa si prelata de maxim 1,65 din fata noastra. Bai si ma apuca un ras, da' nu oricum ci cu sughituri, clabuci  si cu spume,  radeam de se uitau toti omii la noi ca la urs, ce mai, circ maxim! Trec un minut, doo, trei, ma potolesc io din ras, la care pretenu' meu,  ma intreaba gales ce-am de rad in halul ala. Si-i spun ca: "- Bai, daca pentru  50 de lei l-ai tinut pe frac'tu  in masina de spalat o ora dupa care l-ai ras in cap si i-ai 'pensat' sprancenele, imi inchipui ce-i faci lu' scheletronu asta mic de 500 de lei, ha ha!".
Moment in care adunatura de piele si oase din fata  noastra  incepe sa se uite mai cu bagare de seama la noi,  incepe a-si schimba culorile pe rand,  de la alb ca hartia pana la un soi de rosu spre violet  si ne 'informeaza' pe un ton sters si pierdut ca o sa faca tot ce tine de el ca sa ne intre cat mai repede banii in cont.
Concluzia ii una singura,  io unul am hotarat ca RCA nu-mi mai fac in veci la Astra sau la Carpatica (astia-s si mai rau) chiar daca stiu ca platesc cu  doo trei  sute de mii mai mult in alta parte, macar stiu  daca cineva are de recuperat bani  de la asiguratori, are sansa sa o faca fara genul de tiganie si nesimtire de mai sus. Nu mai zic nimic de faptul ca,  cei de la atelierele de reparatii auto refuza sa mai repare masinile, in baza asigurarilor de la Astra sau Carpatica, asta pentru asiguratorii dinsus mentionati au reusit sa ajunga datori  cam peste tot.
Bonus din partea mea, o lacramatie la CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru nerespectarea termenelor de plata.
Dublu bonus, saptaman viitoare il vizitam iarasi pe ala micu, he he, o sa luam si aparatul de ras cu noi. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu