vineri, 1 februarie 2013

Hai sa traiesti, tatutule!

Nu stiu cum ii  in dreptul altora insa io de cand m-am lasat de fumat, se face ca m-am apucat de ingrasat. Banuiesc ca stiu toti omii ca metabolismul se schimba si, chiar daca mancam mai putin ca nefumator, tot puneam kilograme pe mine. Hai sa zic ca primele 10 kg pe care le-am pus pe mine nu mi-o stricat, jumatatea mai buna o  fost chiar incantata, da' cand am ajuns sa pun 25 de kilograme,  treaba o devenit cat se poate de serioasa, fapt pentru care s-o ajuns sa se impuna  un regim de slabit.
De incercat am mai incercat sa slabesc, chiar cu succes, partea cea mai proasta ii ca minunea m-o tinut doar trei luni, perioada de timp in care am dat  jos de pe mine cam sase kilograme. Asa se face ca, cam de o saptamana, am ajuns sa ma repauc de slabit. Cum sunt mai pofticios de fel si de soi si nu ma satur cu una cu doo, remgimul de slabit mi se pare unul cat se poate de simplu, orice ar fi nu ma ating de paine, zahar  (pana si cafeiurile le beau fara zahar, in ceai bag maxim o jumatate de lingurita de miere) si dulciuri (aici ar intra si sucurile de orice fel).  In schimb, de dimineata pana la ora 18 bag in mine oricat de mult poftesc, fara oprelisti, da' incerc sa nu exagerez cu porcariile (ceafa, carnati, slanina) sau cu cartofii (prajiti in ulei nu mai  bag in nici un caz). De regula bag dimineata fulgi din ovaz/grau/porumb cu iaurt sau lapte,  la amiaza ceva ciorbe sau supe si cu ceva pectorali de pui sau curcan fripti sau, foarte bine merg pipote si inimi fripte si ficatul sau orice cu orez, ciuperci si mult mult mult bulion. Dupa ora 18  au permis de libera trecere  numai fructele si legumele,  doar in cazurile in care ma apuc de ros scaunele de foame mai bag cate un amestec de fulgi cu chefir, si apa cu sare cat de mult cuprinde.
Partea buna ii ca  o trecut o saptamana si am dat jos deja cam un kilogram si jumatate, partea mai proasta ii ca sunt in faza in care as manca  mai tot timpul si scaunele din casa, mai ales cand vad ceva aligatori, soparle, broaste, pisici, maimute ori, apara si pazeste, ceva pesti sau gazele pe la televizor, imi vine sa pun (in cel mai rau caz)  televizorul la gratar si sa-l rontai pana nu mai raman nici macar cablurile din el.

Asa se face ca, pe la doo dimineata, neavand somn, la ce-mi statea mie gandul:


In timp ce intorceam cu mare grija cartofii, nu stiu cum naiba s-o facut de mi-am adus aminte de niste cod ramas prin frigider, si uite asa se face ca noaptea, in loc sa dorm, radeam si mestecam de zor prin bucatarie, no, asa regim de slabit mai zic si io :D




2 comentarii:

  1. Apoi si bucatile de slanina, care sed mandre pe cartofi in prima poza, sunt foarte recomandate la dieta.
    Si daca era pe la ora 2 AM, deja se putea trece in contul zilei urmatoare.
    Multa sanatate si rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  2. He he, repede le-ai vazut dumneata :D
    Drept ii ca le-am taiat pentru a 'gresa' instalatia de fript, sa nu devina lipicioasa, atat ca dupa ce s-or rumenit asa frumos, o intrat si ele foarte bine odata cu cartofii (si tot asa le-am socotit si io, in dieta de a dooa zi) :))
    Multumesc mult! :D

    RăspundețiȘtergere