sâmbătă, 14 aprilie 2012

Soc si groaza!

Dragi mei cititori (da, amandoi), cu greu mare imi trag rasuflarea si incerc sa-mi linistesc emotiile, asta pentru a va putea imartasi groaznica experienta prin care tocmai am trecut.
De cand ma stiu, am fost o fire destul de tare, am trecut prin multe grozavii si rar mi s-o intamplat sa ma pierd cu firea, ba mai mult, jumatatea mai buna  ma cearta destul de des ca-s insensibil pe anume laturi, ca lucruri care ar misca si ar incalzi pana si o tinichea, pe mine ma lasau neclintit si rece.
Oricat de otelos si calit as fi, atat pisic cat si fizic, n-am putut sa ma abtin si sa nu ma cutremur din toate incheieturile in fata grozaviei de astazi. Mi s-au muiet genunchii, mi-o pierit glasul cel putin un sfert de ora si, parca, un val sangeriu cu negru mi s-o asternut peste vedere. Imaginea de groaza imi staruie si acum in minte, intr-un colt intunecat al baii, chircit, rece si cat se poate de hidos, zace al nostru cantar care indica nouasopt  de kilograme! Sunt socat, trist si nepermis de bomflau.
Pusca si cureaua lata, io care aveam de obicei saptezeci si cinci  de kilograme, soc si groaza c-am facut-o lata. Cat de greu poate sa fie sa tii o cura de slabire? Lasand placinta cu mere a jumatatii la o parte (ca i-am zis, daca mai coace asa  ceva, ii in risc maxim de divort), cine se poate lasa de fumat, trebuie sa se poata lasa si de ingrasat si se poate apuca de slabit. Am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu