duminică, 10 decembrie 2023

Fulgi de nea la cinci si jumatate

 Din 30 noiembrie pana in 3 decembrie (da, stiu, ar fi trebuit sa fie zile libere, doar ca pe noi nu ne plateste nimeni daca  ne luam libere) am muncit in medie cate 21 de ore - in fiecare zi. 

Tras tare de tot, strans din dinti, cu pauze minuscule (cat sa apuc sa beau 10 cafele zilnic si sa dau cate o fuga pana la baie) si mancat din funga in timpul in care ce munceam, cu dureri de spate si de genunchi pentru stat prea mult la calculator.

In 4 decembrie am reusit sa predau la termen cele doua proiecte pentru care am tras tare de tot, apoi am condus vreo 350 de km pe la lucrarile in curs de executie si am reusit sa ajung inapoi in oras dupa ora 21,  sa mai duc o masina in service la un prieten pentru schimburi ulei si jante +anvelope (pe modelul ,,muschii mei minte nu are)  si sa ajung acasa pe ora 24 ca sa pot sa ma bag si eu linistit la somn. 

Nu e prima data cand trag tare zile la rand ca sa imi respect angajamentele si imi este clar ca nu mai rezist  ca pe vremuri cate 48 de ore de munca fara pic de somn, dar imi dau seama ca acesta ar fi impedimentul major la stilul acesta de lucru, cele doua - trei ore de somn / 24 de ore nu imi mai sunt suficiente si resimt oboseala destul de serios dupa 3-4 zile de acest fel. 

Dupa care vine cate o panseluta sa imi explice ca nu stiu cum ii sa fii corporatizd, sa  muncesti de luni pana vineri de la 9 la 17:30, si ca-i atat de epuizata ca  dupa  ora 17:30 nu mai poate sa faca nimic. 

Ce sa zic, ori imi curge scuipatul din gura ca la unul cu down cu agravante ori dau cu mucii si cafeaua in monitor cand citesc cate o ineptie din asta.  Haiosi cateodata si fulgisorii astia de nea.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu