vineri, 3 februarie 2017

Rasucirerea mintii

Nu credeam ca se poate dezimforma si minti cu atata usurinta dar, probabil ca disperarea  poate impinge oamenii la masuri care frizeaza ridicolul, asa cum face Dan Andronic.
Spre rusinea mea, nu stiam prea bine cine este distinsul domn, m-am lamurit insa cat se poate de repede ,,Dan Andronic, unul dintre inculpatii in dosarul fraudei de 135 de milioane de euro cu retrocedari ilegale''. 


Distinsul domn ne ajuta sa intelegem de ce  oamenii au iesit strada in numar atat de mare, mai precis, angajatii multinationalelor au fost obligati sa iasa in strada de care patronii acestora, patroni care sunt disperati de faptul ca actualul guvern schimba din temelii Codul Fiscal. ,,Conform noilor prevederi ale Codului Fiscal  impuse de guvernul psd -alde, multinationalele din Romania vor fi impozitate fie la cifra de afaceri, fie actionarii lor vor trebui sa plateasca un impozit  pe dividende de 16 la suta. Pana acum, impozitul pe dividende era de 5 la suta in timp ce cel pe profit era de 16 la suta.''


Orice om care a avut un SRL stie ca lucrurile stau exact invers, pana in 2016 impozitul pe dividende a fost de 16% si impozitul pe profit tot 16%. Din 2016 impozitul  pe dividende de s-a redus la 5%, psd anuntand in campanie ca vrea impozit pe dividende  0 din 2018.

Nu mai am ce sa spun, imi doresc mai mult ca niciodata sa-mi trimit macar copiii din tara asta.

Domnului Dan Andronic ii doresc la cat mai multi ani, de preferat, cu executare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu