miercuri, 1 februarie 2017

Multe multumiri domnului Dragnea, unde vrea el

De doi ani sunt antreprenor. La inceput am functionat ca PFA dar, in urma modificarilor codului fiscal, mi-am reorganizat cea mai  mare parte din activitate sub forma de SRL. Luna viitoare voi inchide activitatea ca PFA, urmand sa functionez doar ca SRL. Daca pana acum mai avem dubii legate de plata contributiilor la pensii (ca PFA plateam obligatoriu, ca SRL fara nici un angajat - optional), domnul Dragnea a reusit sa ma convinga sa iau o hotarare definitiva, nici macar un leu reinvestit aici, nici macar un leu  la pensii.  

Din momentul acesta imi voi canaliza resursele pentru a pleca cu familia din tara, in cel mai rau caz sa plece macar copiii de aici. Nu pot sa-mi privesc copiii in ochi si sa le spun ca tot ce am putut sa fac pentru ei a fost sa-i las lui Dragnea, Iliescu si celor care sunt dupa chipul si asemanarea lor. Ca tara, suntem profund defecti, nu avem elite, nu avem clasa de mijloc, nu avem principii sau respect fata de lege, nu avem viitor, avem doar liderii pe care-i meritam si standarde duble.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu